Boldog karácsonyt és boldog új évet kívánunk mindenkinek!!!! Puszi Lucy és Szelena

2012. január 8., vasárnap

Változások kora - 1. fejezet

Sziasztok!
Jól olvasást! 
Puszi Szelena :)

Változások kora - 1. fejezet


"A múlt tapasztalataink alapja, 
a jelen döntéseink helye, 
a jövő peddig a cél, ahová tartunk."

(Szigeti Jenő)

„− Bella! − Az ujja könnyedén végigsimított az ajkam körvonalán. − Én mindig veled maradok. Ennyi nem elég?
Megcsókoltam számon kószáló ujját, és elmosolyodtam.
− De elég, egyelőre.
Makacsságom láttán mérgesen legyintett. Tehát ma este egyikünk sem adja be a derekát.
Olyan erővel fújta ki a levegőt, hogy az majdnem morgásnak hangzott.
Megsimogattam az arcát.
− Figyelj rám − mondtam. − Jobban szeretlek, mint az egész világot együttvéve. Ez nem elég?
− De igen, elég − felelte mosolyogva. − Örök időkre elég. Aztán lehajolt, és újra a nyakamhoz érintette hűvös ajkát.”*

Olyan szép ez a könyv. Bárcsak engem is megtalálna a szerelem… Nem! Nem kell nekem szerelem. A nélkül is teljes és boldog vagyok. Most is épp egy forgatásról tartok haza, míg az osztálytársaim azt hiszik, hogy betegen fekszem otthon.
  • Kicsim, haza értünk. – kiáltott fel anya, vagyis Eleonora.
Anyám egy elég bonyolult és összetett személy. Mindenre van ötlete, megoldása, amik be is jönnek. Mondhatni Ő a legjobb barátnőm, mivel itt nincs túl sok barátnőm, pedig már közel 5 éve kiköltöztünk Ulm-ba.
  • Vanda, kicsim hol vagy? – jött vissza a buszba, amivel utaztunk.
  • Itt vagyok anya. – kiáltottam végül felálltam, majd elindultam a busz ajtajához.
  • Remélem útközben megtanultad a tananyagot, mert holnap már mész iskolába. De ne felejtsd el, hogy a többiek úgy tudják, hogy influenzás voltál. Na, sipirc az ágyba, mert nem fogsz tudni felkelni holnap. – mondta mosolyogva, majd egy puszi nyomott az arcomra, amit én viszonoztam is utána pedig már ott sem voltam.
  • Jó éjt anya! Szeretlek! – mondtam még a szobám ajtajában.
  • Neked is kincsem és én is szeretlek. – jött a válasz.
Mi tagadás elég fáradt vagyok. Bementem gyorsan a fürdőbe és letusoltam, majd hajat is mostam. A hajam nem tartozott a kedvelt testalkotóim közé. Megszárítás után göndör volt, ezért szélsebesen kivasaltam. Amint végeztem átrobogtam a hálószobámba és belevetettem magam az ágyamba. Istenem, de jó végre a saját ágyamba, a saját házamba aludni. Nem kellett több párpercnél és már mélyen aludtam.
Kellemtelen zajra ébredtem. Valami mellettem csörgött, csilingelt, berregett és remegett egyszerre. Az ébresztő órám volta felelős és anyám a bűnös, mert korán reggelre állította. Kinyúltam a paplan alól, hogy ki kapcsoljam, de amikor megláttam, hogy háromnegyed 7 van jöttem csak rá, hogy ha nem kelek ki most rögtön az ágyamból, akkor el fogok késni a suliból és a tanárok bezárnak délután. Kedvetlenül kikecmeregtem az ágyból és indultam el a fürdőbe karomon a ruháimmal. Aránylag gyorsan elkészültem, ezért még volt egy kis időm letörölni a biciklimet, mielőtt elindulok. miután végeztem felpattantam rá a táskámmal az oldalamon és elindultam az iskolába. 10.-es vagyok, ezért – az itteni tanügy alapján - idén kellett felvételizzek középiskolából emeltiskolába. Az olyan, mint a gimnázium 11-12. évfolyama, de itt külön választották, ezért 2 évig közép sulis vagyok, két évig pedig emelt sulis vagyok. Ezután jön majd a főiskola vagy az egyetem. Azért van itt ez a hülye középből emeltbe felvételizés, mert itthon még csak a 10 osztály a kötelező származási helyemmel ellentétben. Olaszországban. Ott, akinek nincs meg a 12 osztálya szinte munkát sem talál. Az én álmom az, hogy addig képeztetem magam, amíg meg nem kapom a doktori címet és az orvosi diplomát. Gyerekorvos szeretnék lenni.
Abban a pillanatban, amikor megláttam az iskola kapuit és a lenéző pillantásokat az villant az eszembe, hogy ez a nap sem lesz más, mint a többi. És mekkorát tévedtem…

*Idézet Stephenie Meyer – Twilight (Alkonyt) című művéből

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mehet a linkcsere. Egyébként jó a kezdete a történetnek, de kicsit rövid a fejezet.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hali.

    Először is, természetesen mehet a csere. Nálam már kint is vagytok.:)
    Profi lennék? Ez kicsit túlzás... mert még mindig lenne min javítanom.
    De azért, nagyon jól esett az amit írtál.Köszönöm.*.*

    Másodszor pedig, véleményem az első fejiről:
    Mikor az elejét olvastam, akkor teljesen azt hittem hogy ez a történet az alkonyat bálja után fog folytatódni. De pozitív irányban kellemesen csalódtam ebben. Mármint, hogy egy egészen új történetet ismerhetünk meg.
    Igazából még most így elsőnek nem mondanám azt, hogy tetszett. De azt se hogy nem.
    Mert ugyebár itt még nem igazán történt semmi.:S
    Ami nem is baj. Hiszen, egy kis részlettel rámutattál arra, hogy az eddig "szürke lány" nem is olyan szürke.
    A szürkeséget én onnan vettem, hogy amikor a suliba visszatért akkor sok lenéző pillantással találta szembe magát. Ami nem lehet számára egy felüdülés. Hisz nem is.

    De kíváncsian és érdeklődve várom a történet kimenetelét. :)

    Öm.. esetleg a szereplőkről nem tennétek ki képeket?
    Ja... és a bejegyzést szerintem egy kicsit állíthatnátok szélesebbre is... mert így összefolynak a betűk. :S

    Puszi:Dóry

    UI: Bocsi az utolsó soraimért.. csak egy két jó tanácsot szerettem volna adni nektek. :S

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    először is, persze, benne vagyok a cserében, én már ki is tettelek! :)
    A fejezet...
    Nagyon várom már, hogy mik lesznek az új suliban, remélem mihamarabb hozod a második fejezetet! :)
    Hmm.. gyerekorvos... azon n is gondolkodtam, de valamiért elvetettem az ötletet. :/ Mindegy :D
    Siess a következő fejezettel! :)
    Csóóók <33
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  4. Szia :)

    Profi? Korántsem. Én csupán egy lelkes blogger vagyok :) De azért köszönöm a kedves szavakat :)

    A történet alapötlete tetszik. Saját szereplős, nem misztikus. Legalábbis eddig. Nekem ez bejön, a mostani túlzott misztikus sztorik után.

    Az írásstílusodon még van mit csiszolni, de idővel ez csak fejlődni fog. Olvass sok könyvet, az is segít. Igazából a fejezet elég rövidke volt, így nem tudom nagyon véleményezni az írásstílusod.

    A helyesírásodra fel kell hívnom a figyelmed. A helyesírás ugyanúgy hozzátartozik a jó író ismérvéhez. Ha teheted olvasd át többször, mielőtt felteszed, vagy ha úgy érzed, szükséged van bétára, akkor bátran alkalmazz. Manapság nagyon elterjedt a bloggerek körében.

    Megpróbálhatnád tagolni egy kicsit a fejezetet, hogy áttekinthetőbb legyen.

    Szerintem képeket is nyugodtan tehetnél ki a szereplőkről. Tudom, sokan szeretik a képzelőerejükre bízni a karakter kinézetét, de azért szerintem jobb, ha van egy támpontja az olvasónak. Sokkal jobban eltudja képzelni a szituációt, ha egy archoz tudja kötni. Legalábbis én.

    Sok sikert kívánok a továbbiakhoz, s kívánom, hogy elérd mindazt, amit szeretnél :) És magadért írj, ne másért :)

    (K) Puszmó

    VálaszTörlés
  5. Szia egy cserében benne lennétek?:) Légyszíves nálam válaszoljatok!;) http://adelstorie.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. VIKTÓRIA ÖDÖN én megsérült és szívű, amikor egy nagy probléma merült fel a házasságban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. olyan szörnyű volt az ügyet bíróság a válás. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, s nem szeretett volna többé. Így csomagolni ki a házat, és velem és a gyerekek mennek keresztül komoly fájdalmak. Próbáltam minden lehetőséget, hogy visszakapja után sok koldulás, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy ő tette a döntést, és soha nem akart látni engem újra. Tehát egy este, amikor jöttem vissza a munkából, találkoztam egy régi barátom, aki megkérdezte tőlem a férjem. Szóval Elmagyaráztam neki mindent, így azt mondta nekem, hogy csak így tudok a férjem vissza, hogy látogasson el a helyesírási leadott DrIgbinovia, mert tényleg működött neki is. Szóval soha nem hittem a helyesírás, de nem volt más választása, mint hogy kövessék a tanácsát. Aztán adta nekem az e-mail címet doctorigbinovia93@gmail.com a helyesírási leadott, hogy meglátogatta. Így a következő reggel küldtem egy e-mailt a címre adta nekem, és a helyesírás követelmények megnyugtatott, hogy én is kap a férjem vissza a két nap. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam így beszélt hozzám, és azt mondta, mindent, amit kell tennem. Aztán másnap reggel, így meglepő, hogy a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, hívott be, hogy jön vissza. Milyen csodálatos! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért az ő hibájából, és a fájdalmat okozott nekem, és gyermekeinket. Mivel ez a nap, a kapcsolatunk már erősebb, mint előtte volt, segítségével DrIgbinovia Szóval konzultálni fogsz kint, ha bármilyen problémája van a kapcsolatot vele, adok 100%-os garanciát, hogy ő segít, akkor is hívják, vagy add neki izé-app : +2348144480786 A nagy köszönet Drigbinovia..!

    VálaszTörlés